Vrátenie, servis, reklamacie a overovanie recenzií
Produkty REMOSKA® sú vyrábané v Českej republike v Kopřivnice. Preto tu ponúkame záručný aj pozáručný servis.
Odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie tovaru)
- Vrátenie a výmenu tovaru vykonávame formou Odstúpenia od kúpnej zmluvy.
- Lehota na odstúpenie od zmluvy je 14 dní odo dňa, keď kupujúci prevezme tovar.
- Vyplňte formulár Odstúpenie od kúpnej zmluvy (Formulár je dostupný na stiahnutie v Obchodných podmienkach).
- Vyplnený formulár naskenujte a zašlite na e-mail: info@remoska.eu
- Vrátený produkt starostlivo zabaľte a odošlite spolu s vyplneným formulárom Odstúpením od kúpnej zmluvy na adresu spoločnosti:
REMOSKA s.r.o.
Průmyslový park 303,
Vlčovice
742 21 Kopřivnice
Česká republika
- Akceptujeme iba dodanie priamo na adresu, výdajné miesta nie sú akceptované.
Záručný servis - Reklamácia
- Pokiaľ sa objaví závada, bezodkladne kontaktujte predajcu s upozornením na výskyt závady na: info@remoska.eu.
- Postupujte podľa inštrukcií, ktoré Vám budú na Váš e-mail zaslané.
- Starostlivo zabaľte produkt alebo jej chybnú časť a odošlite na adresu výrobcu. Do zásielky priložte kópiu faktúry a elektronicky vyplnený Reklamačný formulár.
- Akceptujeme iba dodanie priamo na adresu, výdajné miesta nie sú akceptované.
Pozáručný servis
- Opravy a pozáručný servis vykonávame podľa individuálneho dohovoru.
- Garantujeme servis a dostupnosť náhradných dielov na misy na pečenie 10 rokov od zakúpenia.
- Vykonávame opravu týchto modelov: Remoska® Tria, Remoska® Dua, Remoska® Prima, Remoska® Classic (tiež označované ako R21 a R22)
Overovanie recenzií
Na e-shope https://remoska.sk pochádzajú užívateľské recenzie z dvoch zdrojov:
- hodnotenie na e-shope,
- hodnotenie z Heureka.sk
Hodnotenie z Heureka.sk
Jedná sa o recenziu produktu priamo od našich zákazníkov, ktorí daný produkt zakúpili. Všetci zákazníci, ktorí nakúpia a súhlasia so zaslaním dotazníka spokojnosti od Heuréky, obdržia 7 dní po nákupe formulár pre hodnotenie zakúpených produktov. Porovnávač automaticky zákazníkovi zašle e-mail, kde sa pomocou unikátneho URL odkazu zákazník preklikne k dotazníku recenzie. Táto recenzia sa objaví na danom porovnávači. Hodnotenie nášho e-shopu na Heureka.sk môžu vykonať iba skutoční zákazníci, recenziu teda považujeme za overenú. Takúto recenziu spoznáte podľa toho, že namiesto mena autora je uvedené „Overený zákazník“.
Hodnotenie zadané priamo na e-shope
Hodnotiť možno tiež priamo na e-shope a to dvoma spôsobmi:
a) Zákazníkom po zakúpení zasielame zo systému e-mail s výzvou na ohodnotenie produktu či obchodu. Tu napíše hodnotenie produktu či obchodu na základe svojej vlastnej skúsenosti. Tieto hodnotenia sú v systéme automaticky párované s objednávkou alebo užívateľským účtom.
b) Zadaním recenzie priamo pri produkte v rámci registrovaného účtu, alebo bez registrácie (so zadaním mena a e-mailu). Tieto recenzie ručne schvaľujeme. V prípade, že nie je zrejmé, že by užívateľ u nás tovar zakúpil, alebo že tovar skutočne nikdy nepoužil, túto recenziu neschválime.
Viac informácií
info@remoska.eu +420 556 802 603